TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Implementation of creativity in science teacher training. International Journal on New Trends in Education and Their Implications. Ankara, Turecko: Gazi Universitesi, 2014, roč. 5, č. 3, s. 54-63. ISSN 1309-6249.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of creativity in science teacher training
Název česky Implementování tvořivosti do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Turecko, Gazi Universitesi, 2014, 1309-6249.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076138
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky tvořivost; přírodovědné vzdělávání; vzdělávání přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky creativity; science education; science teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:47.
Anotace
Our research objective was creativity of students and teachers, which plays a very important role in education. Based on our design-based research, inquiry-based science education seems to be the appropriate approach for the development of creativity amongst students and teachers. We present the research outcomes of the implementation of creativity development methods in science education and especially in science teacher training. Our research is carried out within the European project PROFILES.
Anotace česky
Předmětem našeho výzkumu byla tvořivost žáků a učitelů, která hraje významnou roli ve vzdělávání. Na základě našeho konstrukčního výzkumu je IBSE vhodným přístupem pro rozvoj tvořivosti žáků a učitelů. Prezentujeme výstupy výzkumu implementace metod na rozvoj kreativity do přírodovědného vzdělávání, speciálně do přípravy učitelů. Náš výzkum vznikl v rámci evropského projektu PROFILES.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 13:52