VINKLER, Marek, Vlastimil HAVRAN a Jiří BITTNER. Bounding Volume Hierarchies versus Kd-trees on Contemporary Many-Core Architectures. In Diego Gutierrez, Roman Ďurikovič. Proceedings of the 30th Spring Conference on Computer Graphics. Bratislava, Slovakia: Comenius University, Bratislava, 2014, s. 61-68. ISBN 978-1-4503-3070-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/2643188.2643196.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Bounding Volume Hierarchies versus Kd-trees on Contemporary Many-Core Architectures
Autoři VINKLER, Marek (203 Česká republika, garant, domácí), Vlastimil HAVRAN (203 Česká republika) a Jiří BITTNER (203 Česká republika).
Vydání Bratislava, Slovakia, Proceedings of the 30th Spring Conference on Computer Graphics, od s. 61-68, 8 s. 2014.
Nakladatel Comenius University, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/14:00076259
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-4503-3070-1
Doi http://dx.doi.org/10.1145/2643188.2643196
Klíčová slova anglicky bounding volume hierarchy; kd-tree; performance study; ray tracing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 29. 4. 2015 07:08.
Anotace
We present a performance comparison of bounding volume hierarchies and kd-trees for ray tracing on many-core architectures (GPUs). The comparison is focused on rendering times and traversal characteristics on the GPU using data structures that were optimized for maximum performance of tracing rays irrespective of the time needed for their build. We show that for a contemporary GPU architecture (NVIDIA Kepler) bounding volume hierarchies have higher ray tracing performance than kd-trees for simple and moderately complex scenes. Kd-trees, on the other hand, have higher performance for complex scenes, in particular for those with occlusion.
Návaznosti
LG13010, projekt VaVNázev: Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (Akronym: ERCIM-CZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics
MUNI/A/0765/2013, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0915/2013, interní kód MUNázev: Výzkum FI ve vybraných oblastech aplikované informatiky (Akronym: FI_Apl_Inf_2014)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum FI ve vybraných oblastech aplikované informatiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 22:25