2012
Ezikăt na predizbornata kampanija v Bălgarija i Čehija - shodstva i različija
KREJČOVÁ, ElenaZákladní údaje
Originální název
Ezikăt na predizbornata kampanija v Bălgarija i Čehija - shodstva i različija
Název česky
Jazyk předvolební kampaně v Bulharsku a v Česku - shody a rozdíly
Název anglicky
The language of pre-election campaignes in Bulgaria and Czechia - comparison of their features
Autoři
KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Jubilejni Paisievi četenija. Universitetăt – akademična karta na sveta. Plovdiv, 3–4 noemvri 2011. Naučni trudove, 2011 – Filologija, Plovdiv, Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“ 2012, 0861-0029
Další údaje
Jazyk
bulharština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00076318
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
politický jazyk; politiská kampaň
Klíčová slova anglicky
political speech; political campaigning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 11. 2016 10:31, doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
V originále
Tekstăt predstavja specifični čerti na političeskata reč, realizirani v predizbornite kampanii v Bălgarija i Čehija v reklamite na bilbordovete.
Česky
Text prezentuje specifické rysy politické řeči, především v předvolebních kampaních v Bulharsku a v Česku, vyjádřených v reklamách na billboardech. Hledají se společné a odlišné rysy mezi oběma jazyky v politické komunikaci.
Anglicky
The paper deals with the specific features of political language (mainly in election campaigns) on billboards in Bulgaria and Czechia. It tries to find common features and differences between the chosen means for political persuation.