J 2011

Negativnata predizborna kampanija - pogled kăm ezikovite strategii v češki ezik

KREJČOVÁ, Elena

Základní údaje

Originální název

Negativnata predizborna kampanija - pogled kăm ezikovite strategii v češki ezik

Název česky

Negativní předvolební kampaň - přehled jazykových strategií v českém jazyce

Název anglicky

Negative election campaining - language strategies in Czech language

Autoři

KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Paisievi četenija. Istorija i săvremenno săstojanie na bălgarskija ezik; Obšto i sravnitelno ezikoznanie; Edinadeseti polsko-bălgarski kolokvium, Plovdiv, 26–30 noemvri 2010. Naučni trudove, 2010 – Filologija, Plovdiv, Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“ 2011, 0861-0029

Další údaje

Jazyk

bulharština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00076319

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

politický jazyk; negativní politiská kampaň

Klíčová slova anglicky

political speech; negative political campaigning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 11. 2016 10:37, doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Dokladăt predstavjava strategiite na izbor na ezikovi sredstva za celite na negativnata predizborna kampanija v češki ezik predi izborite prez 2010 godina.

Česky

Článek představuje jazykové strategie v češtině používané v negativní předvolební kampani na bilboardech před volbami v roce 2010.