2011
Negativnata predizborna kampanija - pogled kăm ezikovite strategii v češki ezik
KREJČOVÁ, ElenaZákladní údaje
Originální název
Negativnata predizborna kampanija - pogled kăm ezikovite strategii v češki ezik
Název česky
Negativní předvolební kampaň - přehled jazykových strategií v českém jazyce
Název anglicky
Negative election campaining - language strategies in Czech language
Autoři
KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Paisievi četenija. Istorija i săvremenno săstojanie na bălgarskija ezik; Obšto i sravnitelno ezikoznanie; Edinadeseti polsko-bălgarski kolokvium, Plovdiv, 26–30 noemvri 2010. Naučni trudove, 2010 – Filologija, Plovdiv, Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“ 2011, 0861-0029
Další údaje
Jazyk
bulharština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00076319
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
politický jazyk; negativní politiská kampaň
Klíčová slova anglicky
political speech; negative political campaigning
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 11. 2016 10:37, doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
V originále
Dokladăt predstavjava strategiite na izbor na ezikovi sredstva za celite na negativnata predizborna kampanija v češki ezik predi izborite prez 2010 godina.
Česky
Článek představuje jazykové strategie v češtině používané v negativní předvolební kampani na bilboardech před volbami v roce 2010.
Anglicky
The paper deals with the strategy of the choice of different language means that serve negative political campaigning in Czech language. It is presented on examples from billboards before the elections in 2010.