KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Organizational Conditions of Incusion in Primary Education. In SGEM. Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Conference Proceedings, Volume III, Education and Educational Research. Sofia: STEF92 Technology Ltd., 2014, s. 633-640. ISBN 978-619-7105-24-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizational Conditions of Incusion in Primary Education
Název česky Organizační podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sofia, Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Conference Proceedings, Volume III, Education and Educational Research, od s. 633-640, 8 s. 2014.
Nakladatel STEF92 Technology Ltd.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00082097
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-619-7105-24-7
ISSN 2367-5659
Doi http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13
UT WoS 000411723700084
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; školní vzdělávací program; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; výzkum
Klíčová slova anglicky Primary education; school educational programme; conditions of inclusive education; inclusive education; research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 22. 3. 2021 14:38.
Anotace
In this paper, I introduce a summary of the terms of inclusive education in primary education. I present the selected results of a case study in which I focused on the conditions and processes of inclusive education in one outstanding school. In this paper I describe the research methodology of the whole research, but in the interpretation of the results due to the limitations of the paper I focus only on selected conditions (organizational) that have a significant impact on the quality of inclusion in the school. In the example of one school I point out in particular the importance of the willingness of teachers to learn and work on their development and on the positives related to the size of the school. The results of the research have resulted in the establishment of requirements for the organization of teaching in an inclusive school.
Anotace česky
V příspěvku představuji podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základní školy. Prezentuji vybrané výsledky případové studie, v níž jsem se zaměřila na podmínky a procesy inkluzivního vzdělávání. V příspěvku popisuji její komplexní metodologii, hlouběji se věnuji podmínkám inkluzivního vzdělávání, zejména organizační dimenzi kurikula. Na příkladu jedné školy poukazuji na význam ochoty a úsilí učitelů uvádět organizační podmínky inkluzivního vzdělávání do praxe.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 15:23