2014
Presidential election in the Czech Republic in 2013 - billboard and poster promotion
MARTINKOVÁ, NelaZákladní údaje
Originální název
Presidential election in the Czech Republic in 2013 - billboard and poster promotion
Autoři
MARTINKOVÁ, Nela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Sofia, Media and Politics: Philological Readings, od s. 261-276, 16 s. 2014
Nakladatel
Paradigma
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00076334
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-954-326-213-7
Klíčová slova anglicky
presidential election; billboard; poster; campaign
Štítky
Změněno: 12. 3. 2015 22:37, Mgr. Oxana Čmelíková, Ph.D.
Anotace
V originále
In January 2013, historically first direct presidential election was held in the Czech Republic. In this election, marketing strategies that we already know from the parliamentary election were used. Obviously, they need to be adapted to the context since there was not a presentation of political parties, but rather a presentation of personalities.