D 2014

Presidential election in the Czech Republic in 2013 - billboard and poster promotion

MARTINKOVÁ, Nela

Základní údaje

Originální název

Presidential election in the Czech Republic in 2013 - billboard and poster promotion

Autoři

MARTINKOVÁ, Nela (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Sofia, Media and Politics: Philological Readings, od s. 261-276, 16 s. 2014

Nakladatel

Paradigma

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/14:00076334

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-954-326-213-7

Klíčová slova anglicky

presidential election; billboard; poster; campaign
Změněno: 12. 3. 2015 22:37, Mgr. Oxana Čmelíková, Ph.D.

Anotace

V originále

In January 2013, historically first direct presidential election was held in the Czech Republic. In this election, marketing strategies that we already know from the parliamentary election were used. Obviously, they need to be adapted to the context since there was not a presentation of political parties, but rather a presentation of personalities.