KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Organizational Conditions of Incusion in Primary Education. In SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizational Conditions of Incusion in Primary Education
Název česky Organizační podmínky inkuze na prvním stupni ZŠ
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; školní vzělávací program; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; výzkum
Klíčová slova anglicky Primary education; schol education programme; conditions of inclusive education; inclusive education; research
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 7. 9. 2014 19:06.
Anotace
In this paper, we introduce a summary of the terms of inclusive education in primary education. We present the selected results of a case study in which we focused on the conditions and processes of inclusive education in one outstanding school. In this paper we describe the research methodology of the whole research, but in the interpretation of the results due to the limitations of the paper we focus only on selected conditions (organizational) that have a significant impact on the quality of inclusion in the school. In the example of one school we point out in particular the importance of the willingness of teachers to learn and work on their development and on the positives related to the size of the school. The results of the research have resulted in the establishment of requirements for the organization of teaching in an inclusive school.
Anotace česky
V příspěvku představujeme podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základní školy. Prezentujeme vybrané výsledky případové studie, , v níž jsme se zaměřili na podmínky a procesy inkluzivního vzdělávání. V příspěvku popisujeme její komplexní metodologii, hlouběji se věnujeme podmínkám inkluzivního vzdělávání, zejména organizační dimenzi kurikula. Na příkladu jedné školy poukazujeme na význam ochoty a úsilí učitelů uvádět organizační podmínky inkluzivního vzdělávání do praxe.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 00:42