2014
Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání
LAZAROVÁ, Bohumíra, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ a Kateřina TRNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání
Název anglicky
School inclusion with a condition: the counselling support for inclusive education
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Psychológia - škola - inklúzia, Bratislava, 4.-5. 9. 2014, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00076355
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; základní škola; diverzita žáků; školní psycholog
Klíčová slova anglicky
inclusive education; basic school; diversity of pupils; school psychologist
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 22. 3. 2015 21:04, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání řízení škol směřujících k inkluzi. Autoři představuji kategorizovaná data ze dvou škol - případové studie - a zaměřují se na poskytování poradenské podpory učitelům a vedení škol. Pozornost je věnována vztahům školních psychologů s vedením škol, budování profesionálních vztahů s učiteli a také činnostem školních psychologů ve snahách o podporu inkluze ve škole.
Anglicky
The paper presents partial results of the research focused on the leadership of inclusive schools. The authors present data gained from two basic schools - case studies - and they focus on the school counselling. The attention is paid on the relation between school psychologists and school heads, on building professionals relations with teachers and also on the activities of school psychologists in their effort to support inclusive education in school.
Návaznosti
LG13051, projekt VaV |
| ||
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|