2014
Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu
ŠVAŘÍČEK, RomanZákladní údaje
Originální název
Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu
Název anglicky
The transformation of teacher feedback dueparticipatory action research
Autoři
ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Konference ČAPV 2014 v Olomouci, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00073832
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
dialogic teaching; feedback; action research
Štítky
Změněno: 25. 3. 2015 15:21, Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje závěry výzkumu, jehož dílčím cílem bylo prostřednictvím akčního výzkumu ovlivnit kvalitu zpětné vazby učitele. Ve výzkumu komunikace je zpětná vazba učitele nahlížena nejvýznamnější faktor podporujících učení žáka (Hattie, 2003). Na druhou stranu je zpětná vazba označována jev, který učitel nemůže dokonale plánovat (Shulman, 2005). Ukážeme, jak učitelé dosahují zvýšení frekvence a zavedení rozvinuté zpětné vazby a identifikujeme 3 jevy ovlivňující implementaci změny.
Anglicky
The paper presents the research findings, whose objective was through action research affect the quality of teacher feedback. In research communication is the feedback teachers through the most important factor supporting the pupil's learning (Hattie, 2003). On the other hand, the feedback is called a phenomenon that a teacher can perfectly plan (Shulman, 2005). We show how teachers achieve an increase in the frequency and the introduction of advanced feedback and identify three phenomena involved in the implementation of changes.
Návaznosti
GA13-23578S, projekt VaV |
|