2014
How to educate Czech children: social network as a space of parental ethnotheories
KAŠPAROVÁ, IrenaZákladní údaje
Originální název
How to educate Czech children: social network as a space of parental ethnotheories
Název česky
Vzdělávání českých dětí: sociální sítě coby prostor vyjednávání rodičovských etnoteorií
Autoři
KAŠPAROVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Sofia, Bulgaria, SGEM Conference on anthropology, archaeology, history, philosophy: conference proceedings, od s. 85-92, 8 s. 2014
Nakladatel
SGEM
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50404 Antropology, ethnology
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14230/14:00076400
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-619-7105-29-2
ISSN
UT WoS
000358190200012
Klíčová slova česky
etnoteorie učení výuka Česko ztělesnění
Klíčová slova anglicky
ethnotheory learning schooling Czech embodiment
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 18. 2. 2019 10:53, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
Article introduces original research on parental ethnotheories, that are negotiated by Czech parents in four most frequently visited social networks and chat-forums, regarding learning and schooling processes of their children in current Czech society.
Česky
Článek představuje původní výzkum rodičovských etnoteorií, tak jak jsou vyjednávany na čtyřech nejnavštěvovanějších sociálních sítích a fórech. Etnoteorie se týkají způsobu a míry vzdělávání dětí, jakož i samotného postavení rodičů ve vzdělávacím procesu.