D 2014

How to educate Czech children: social network as a space of parental ethnotheories

KAŠPAROVÁ, Irena

Základní údaje

Originální název

How to educate Czech children: social network as a space of parental ethnotheories

Název česky

Vzdělávání českých dětí: sociální sítě coby prostor vyjednávání rodičovských etnoteorií

Autoři

KAŠPAROVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Sofia, Bulgaria, SGEM Conference on anthropology, archaeology, history, philosophy: conference proceedings, od s. 85-92, 8 s. 2014

Nakladatel

SGEM

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50404 Antropology, ethnology

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14230/14:00076400

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-619-7105-29-2

ISSN

UT WoS

000358190200012

Klíčová slova česky

etnoteorie učení výuka Česko ztělesnění

Klíčová slova anglicky

ethnotheory learning schooling Czech embodiment

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 18. 2. 2019 10:53, Mgr. Blanka Farkašová

Anotace

V originále

Article introduces original research on parental ethnotheories, that are negotiated by Czech parents in four most frequently visited social networks and chat-forums, regarding learning and schooling processes of their children in current Czech society.

Česky

Článek představuje původní výzkum rodičovských etnoteorií, tak jak jsou vyjednávany na čtyřech nejnavštěvovanějších sociálních sítích a fórech. Etnoteorie se týkají způsobu a míry vzdělávání dětí, jakož i samotného postavení rodičů ve vzdělávacím procesu.

Přiložené soubory