C 2014

Procesní evaluace

HORA, Ondřej

Základní údaje

Originální název

Procesní evaluace

Název česky

Procesní evaluace

Název anglicky

Process Evaluation

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, Evaluační výzkum, od s. 63-83, 20 s. 2014

Nakladatel

MUNI

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-210-6886-5

Klíčová slova česky

hodnocení; sociální problém; sociální politika

Klíčová slova anglicky

evaluation; social problem; social policy

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 12. 2014 15:36, doc. Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.

Anotace

V originále

V této kapitole se zabýváme diskuzí a definicí procesní evaluace programu, jako předmětu lidského zájmu a základními přístupy k procesní analýze programu. Analýzu v tomto textu chápeme jako rozklad obsahu a procesu výzkumu fungování programů na určité analytické prvky (hlediska analýzy). Způsob provedení analýzy sociálního problému ilustrujeme na příkladu studie Hory et. al. (2010-2012), která je evaluací programu podpory podnikání pro osoby nad 50 let.

Anglicky

In this chapter we focus on definition and discussion of process evaluation of the program and on basic approaches to process analysis of the program. We understand process analysis of programs as decomposition of object and process to analytical parts (criterions of analysis). Analysis of social problems is illustrated on example of study by Hora et al. (2010-2012), which is focusing on process evaluation of program supporting self-employment of people 50+ years old.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0225, interní kód MU
Název: Internacionalizace, inovace, praxe: sociálně-vědní vzdělávání pro 21. století (Akronym: SOVA 21)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Internacionalizace, inovace, praxe: sociálně-vědní vzdělávání pro 21. století, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání