D 2014

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

TROJAN, Jakub; Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ

Základní údaje

Originální název

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

Název česky

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

Autoři

TROJAN, Jakub ORCID; Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ

Vydání

1. vyd. Uherské Hradiště, Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II, od s. 297-302, 6 s. 2014

Nakladatel

Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-7454-412-5

Klíčová slova česky

E-learning; vzdělávání; participace; nové nástroje; Moodle

Klíčová slova anglicky

E-learning; education; participation; new tools; Moodle

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 9. 2014 21:24, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.

Česky

Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.

Anglicky

The paper focuses on the performance of modern e-learning tools for teaching specialized courses in crisis management and preparing the population for crisis situations and their adaptation in the Faculty of Logistics and Crisis Management at Tomas Bata University in Zlin. We discuss tools that allow interactive and collaborative student work as well as the limits and barriers associated with the use of e-learning tools in general.