2014
LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení
TROJAN, Jakub; Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁZákladní údaje
Originální název
LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení
Název česky
LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení
Autoři
TROJAN, Jakub ORCID; Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ
Vydání
1. vyd. Uherské Hradiště, Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II, od s. 297-302, 6 s. 2014
Nakladatel
Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-7454-412-5
Klíčová slova česky
E-learning; vzdělávání; participace; nové nástroje; Moodle
Klíčová slova anglicky
E-learning; education; participation; new tools; Moodle
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 9. 2014 21:24, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.
Česky
Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.