KNECHT, Petr a Veronika LOKAJÍČKOVÁ. Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výukových situacích zeměpisu: aplikace metodiky AAA. In Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí. XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výukových situacích zeměpisu: aplikace metodiky AAA
Název česky Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výukových situacích zeměpisu: aplikace metodiky AAA
Autoři KNECHT, Petr a Veronika LOKAJÍČKOVÁ.
Vydání Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí. XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky didaktika geografie, kompetence k řešení problémů, učební úlohy, výukové situace, metodika AAA
Klíčová slova anglicky geography education, problem solving, key competencies, learning tasks, AAA method
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 30. 3. 2015 12:13.
Anotace
Cílem příspěvku je představit metodiku AAA (anotace, analýza, alterace) a aplikovat ji na výzkum výukových situací ve výuce zeměpisu, které mají potenciál k utváření a rozvíjení kompetence k řešení problémů.
Návaznosti
GPP407/12/P059, projekt VaVNázev: Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů v učebnicích a ve výuce
Investor: Grantová agentura ČR, Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů v učebnicích a ve výuce
MUNI/A/0908/2013, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2014)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 12:53