2014
DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU
CÍDLOVÁ, Hana a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU
Název anglicky
Graphing Skills of Pupils in Chemical Context
Autoři
CÍDLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Dubnica nad Váhom, 8. didaktická konferencia. Zborník príspevkov. od s. 58-67, 10 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00073866
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89732-01-2
Klíčová slova anglicky
education; chemistry; skills; graphing skills; didactic test
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2015 23:35, doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
V originále
Cílem práce bylo: zjistit úspěšnost žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na vzdělávání chemii při konstrukci grafu na základě číselných dat uvedených v textu; určit nejčastější chyby žáků; vyhodnotit variabilitu odpovědí žáků s ohledem na typ grafu (XY, sloupcový, ...); zjistit názory vyučujících v České republice na význam dovednosti práce s grafy u českých žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na výuku chemie (konec druhého stupně základní školy a konec vzdělávání v chemii na gymnáziu, resp. odpovídající ročníky osmiletého gymnázia).
Anglicky
The aim was to: determine the success of students at key points in the Czech education system with regard to chemistry education in the construction of the graph based on numerical data specified in the text; identify the most common mistakes of students; evaluate the variability of students' answers with regard to type of graph (XY, bar, ...); find out the opinions of teachers in the Czech Republic on the importance of graphing skills of Czech pupils at at key points of the Czech education system with regard to teaching of chemistry (the end of lower secondary school and the end of education in chemistry at upper secondary school.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaV |
|