D 2014

The System of Teacher Education for Motivational Teaching of Gifted Students

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

The System of Teacher Education for Motivational Teaching of Gifted Students

Název česky

Systém přípravy učitelů pro motivování nadaných žáků

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Nicosia, E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 13, od s. 236-243, 8 s. 2014

Nakladatel

European Science Education Research Association

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Kypr

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00076546

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-9963-700-77-6

Klíčová slova česky

nadání; IBSE; motivace; přírodovědné vzdělávání; systém přípravy učitelů

Klíčová slova anglicky

giftedness; inquire-based science education; motivation; science education; system of teacher education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:52, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The study presents design-based research results of motivation of gifted students and the system of teacher education for motivational teaching of gifted students. Research uncovered unsatisfactory current situation in motivation of gifted students. The outcome of our research in a formo of the simple model describing relations has been presented. The system of pedagogical professional teachers´ knowledge, understandings and skills to apply inquire-based science education has been supplemented.

Česky

Studie prezentuje konstrukční výzkum motivace nadaných žáků. Výzkum odkryl nedostatečnou motivaci nadaných žáků. Výstupem našeho výzkumu je jednoduchý model popisující vztahy, který je prezentován. Systém profesní přípravy s aplikací IBSE je prezentován.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce