u 2014

Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

REISSMANNOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

Název česky

Rezence materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

Název anglicky

Review: First aid for teacher of high schools (and basic school) - methodic book

Vydání

1. vyd. Pardubice, 230 s. 2014

Nakladatel

Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-260-6334-6

Klíčová slova česky

první pomoc; učitel

Klíčová slova anglicky

first aid; teacher

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2015 13:03, PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.

Anotace

V originále

Etické a právní normy kladou poskytnutí první pomoci odedávna na přední místo mezi morální povinnosti každého člověka. Na znalosti v poskytování první pomoci bývá v současné době nahlíženo jako na součást všeobecného vzdělání. Metodika odráží moderní pojetí první pomoci. Jejím obsahem jsou nejnovější metody a postupy při jejím poskytování. Publikace pomáhá zorientovat se v problematice první pomoci a přispívá tak ke kvalitní výuce, při níž žáci - možní zachránci – získají nebo si upevní znalosti a dovednosti potřebné k její realizaci.

Anglicky

Ethical and legal standards have always been providing first aid to the forefront the moral duty of every man. The knowledge of first aid is currently regarded as part of general education. This paper presents this methodology, which reflects the modern concept of first aid. The content are the latest methods and procedures for its provision. This publication will help orient in the problems of first aid and to quality education, in which pupils - potential rescuers - acquire or consolidate knowledge and skills necessary to realization of this.