2014
Jak vyučovat první pomoc pro 2.stupeń ZŠ a SŠ
REISSMANNOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Jak vyučovat první pomoc pro 2.stupeń ZŠ a SŠ
Název česky
Jak vyučovat první pomoc pro 2.stupeń ZŠ a SŠ
Název anglicky
How teach the first aid in grammer school and high school
Autoři
Vydání
2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
první pomoc; učitel; zážitková pedagogika
Klíčová slova anglicky
first aid; teacher; experimental pedagogy
Změněno: 23. 3. 2015 13:01, PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
V originále
Etické a právní normy kladou poskytnutí první pomoci odedávna na přední místo mezi morální povinnosti každého člověka. Na znalosti v poskytování první pomoci bývá v současné době nahlíženo jako na součást všeobecného vzdělání. Metodika odráží moderní pojetí první pomoci. Jejím obsahem jsou nejnovější metody a postupy při jejím poskytování. Publikace pomáhá zorientovat se v problematice první pomoci a přispívá tak ke kvalitní výuce, při níž žáci - možní zachránci – získají nebo si upevní znalosti a dovednosti potřebné k její realizaci.
Anglicky
Ethical and legal standards have always been providing first aid to the forefront the moral duty of every man. The knowledge of first aid is currently regarded as part of general education. This paper presents this methodology, which reflects the modern concept of first aid. The content are the latest methods and procedures for its provision. This publication will help orient in the problems of first aid and to quality education, in which pupils - potential rescuers - acquire or consolidate knowledge and skills necessary to realization of this.