2014
Poruchy chování, porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD), specifické poruchy učení
TRÁVNÍKOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Poruchy chování, porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD), specifické poruchy učení
Název anglicky
Behaviour disorders, Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), Specific learning disorders
Autoři
TRÁVNÍKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vybrané aplikované pohybové aktivity (Teorie a praxe), od s. 67-78, 12 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14510/14:00076712
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-6719-6
Klíčová slova česky
poruchy chování; poruchy učení; ADHD; psychomotorické pohybové aktivity; integrace
Klíčová slova anglicky
behaviour disorders; ADHD; specific learning disorders; integration; psychomotor physical activities
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 16:03, Mgr. Eva Špillingová
V originále
Kapitola pojednává o aktuální problematice dětí s poruchami chování a učení a symptomy ADHD a jejich začleňování do běžného školního kolektivu. Popisuje specifika práce s těmito dětmi, specifika v oblasti pohybových aktivit a praktická doporučení k využití psychomotorických aktivit u této cílové skupiny.
Anglicky
The chapter deals with the current topic of children with behaviour and specific learning disorders as well as with ADHD symptom. Inclusion into a common school class, specifics of work with such children in the area of physical activities and practical recommendation for use of psychomotor games in this specific target group are included.
Návaznosti
CZ.1.07/2.4.00/17.0037, interní kód MU |
|