D 2014

Relevant Market Definition in Czech Case Law

HAJNÁ, Zuzana a Kamil NEJEZCHLEB

Základní údaje

Originální název

Relevant Market Definition in Czech Case Law

Autoři

HAJNÁ, Zuzana a Kamil NEJEZCHLEB

Vydání

ADVANCES in Business-Related Scientific Research Conference (2014; Rome), 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50500 5.5 Law

Stát vydavatele

Slovinsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-961-6347-54-9
Změněno: 4. 10. 2014 23:28, Ing. Mgr. Zuzana Hajná, Ph.D.

Návaznosti

MUNI/A/0956/2013, interní kód MU
Název: Komplexní analýza aplikace ekonomických metod v soutěžním právu (příprava monografie) (Akronym: Ekonomické metody)
Investor: Masarykova univerzita, Komplexní analýza aplikace ekonomických metod v soutěžním právu (příprava monografie), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty