Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách.
LAZAROVÁ, Bohumíra, Kateřina TRNKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ a Milan POL. Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách. In Ďuričove dni, Trnava, 2.-3. október 2014. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách. |
Název anglicky | Accountability of school counselling centers? The research on inclusion in schools. |
Autoři | LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Milan POL (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Ďuričove dni, Trnava, 2.-3. október 2014, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/14:00076716 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | školní poradenská pracoviště; akontabilita; školní psychologie |
Klíčová slova anglicky | school psychology; accountability; school counselling centers |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 20:39. |
Anotace |
---|
Příspěvek pojednává o akontabilitě ve školním prostředí, diskutuje možnosti skládání účtů školních poradenských pracovišť a dokládá tyto snahy daty z výzkumu zaměřeného na inkluzi ve školním vzdělávání. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with the accountability in the school context, it offers s discussion on the accountability of school counselling centers. It is based on the data drawn from the research project focused on inclusion in schools. |
Návaznosti | |
---|---|
LG13051, projekt VaV | Název: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie |
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU | Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace |
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 18:30