J 2014

Zkušenosti ze zavádění včasné péče do českých mateřských škol

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Zkušenosti ze zavádění včasné péče do českých mateřských škol

Název anglicky

Experience in the Implementation of Early Care in Czech Kindergartens

Autoři

Vydání

Predškolská výchova, časopis pre rodičov, jasle a materské školy, pro teorii a praxi předškolní výchovy, Bratislava, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2014, 0032-7220

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

mateřská škola; rodina; sociální znevýhodnění; včasná péče

Klíčová slova anglicky

mateřská škola; rodina; sociální znevýhodnění; včasná péče

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2015 13:09, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek seznamuje s výsledky jednoho z projektů zaměřeného na podporu vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v České republice. V rámci projektu vznikla metodika, která přinesla učitelům českých mateřských škol metodickou pomoc a konkrétní příklady aktivit podporujících u dětí rozvoj sociálních a emočních dovedností na základě zkušeností programu Incridible Years v Anglii.

Anglicky

The paper presents the results of one of the projects focused on the education of children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. The project developed a methodology, which brought Czech pre-school teachers methodological assistance and specific examples of activities that support children develop social and emotional skills through experience program Incridible Years in England.