2014
Zkušenosti ze zavádění včasné péče do českých mateřských škol
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Zkušenosti ze zavádění včasné péče do českých mateřských škol
Název anglicky
Experience in the Implementation of Early Care in Czech Kindergartens
Autoři
Vydání
Predškolská výchova, časopis pre rodičov, jasle a materské školy, pro teorii a praxi předškolní výchovy, Bratislava, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2014, 0032-7220
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
mateřská škola; rodina; sociální znevýhodnění; včasná péče
Klíčová slova anglicky
mateřská škola; rodina; sociální znevýhodnění; včasná péče
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2015 13:09, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek seznamuje s výsledky jednoho z projektů zaměřeného na podporu vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v České republice. V rámci projektu vznikla metodika, která přinesla učitelům českých mateřských škol metodickou pomoc a konkrétní příklady aktivit podporujících u dětí rozvoj sociálních a emočních dovedností na základě zkušeností programu Incridible Years v Anglii.
Anglicky
The paper presents the results of one of the projects focused on the education of children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. The project developed a methodology, which brought Czech pre-school teachers methodological assistance and specific examples of activities that support children develop social and emotional skills through experience program Incridible Years in England.