Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1201993, author = {Majerčíková, Jana and Syslová, Zora}, booktitle = {Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí}, keywords = {self - efficacy; pre-school teacher; research; questionnaire ZdUR; parents; cooperation}, language = {cze}, title = {Jak učitelky mateřských škol vnímají svoji profesní zdatnost pro spolupráci s rodiči}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1201993 AU - Majerčíková, Jana - Syslová, Zora PY - 2014 TI - Jak učitelky mateřských škol vnímají svoji profesní zdatnost pro spolupráci s rodiči KW - self - efficacy KW - pre-school teacher KW - research KW - questionnaire ZdUR KW - parents KW - cooperation N2 - Prezentace byla zaměřena na seznámení s výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování self-efficacy učitelek MŠ pro spolupráci s rodiči v České republice, který byl realizován v roce 2014. Využitý byl slovenský dotazník Zdatnosť učiteľov spolupracovať s rodičmi (ZdUR) autorů Majerčíkové & Gavory (2011, publikovaný 2013). Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele vyjadřuje jeho přesvědčení o svých schopnostech, které jsou propojeny s výkonem učitelské profese. Podobně jako na Slovensku, i české učitelky mají poměrně silné přesvědčení o tom, že činnosti s rodiči zvládají dobře. Z výsledků vyplývá, že nejvyšší dosažené vzdělání není je faktorem, který by ovlivňoval úroveň self-efficacy učitelek. ER -
MAJERČÍKOVÁ, Jana a Zora SYSLOVÁ. Jak učitelky mateřských škol vnímají svoji profesní zdatnost pro spolupráci s rodiči. In \textit{Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí}. 2014.
|