KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce
Název anglicky Self-reflection of the student professional competencies in project education
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání Pedagogická diagnostika a evaluace 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky projektová výuka; kompetence; sebereflexe
Klíčová slova anglicky project teaching; competencies; self-reflection
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 2. 2015 18:24.
Anotace
V prezentaci uvádím, jak jsou studenti oboru Učitelství 1. stupně ZŠ PdF MU na projektovou výuku připravováni, jak ji realizují a zejména, jak reflektují svoje kompetence k projektové výuce. Výsledky sebereflexe studentů presenčního studia vycházejí z kvantitativního dotazníkového šetření, které je zaměřeno na posouzení znalostí, dovedností, postojů a zkušeností studentů v závěrečné fázi výuky, po realizaci výukového projektu studenty v praxi.
Anotace anglicky
In the presentation, I introduce how the students of the field Primary school teacher training at the Faculty of Education at the Masaryk University are trained for project teaching and how they implement and mainly reflect their competencies in project teaching. The results of self-reflection of full-time study programme students are based on a quantitative questionnaire survey which focuses on the evaluation of knowledge, skills, attitudes and experiences of students in the final stages of their education, after the implementation of a teaching project in practice.
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 20:15