Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1202946, author = {Havel, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy jako východisko inkluzivní didaktiky}, edition = {2. rozšířené vydání}, editor = {Jiří Havel}, keywords = {Primary education; pupil with special educational needs; inclusion; inclusive didactics; teaching of elementary reading and writing.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7150-6}, pages = {71-112}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Výuka elementárního čtení a psaní na přechodu k inkluzi}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1202946 AU - Havel, Jiří PY - 2014 TI - Výuka elementárního čtení a psaní na přechodu k inkluzi VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021071506 KW - Primary education KW - pupil with special educational needs KW - inclusion KW - inclusive didactics KW - teaching of elementary reading and writing. N2 - Publikace se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Nově je zařazena kapitola pojednávající o výuce elementárního čtení a psaní. V souladu s cílem výzkumného záměru PdF MU Speciální vzdělávací potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, jehož je součástí, je vyústění této práce soustředěno k procesu formování inkluzivní didaktiky v podmínkách běžné primární školy. K hlubší deskripci tohoto procesu měl přispět kvalitativní výzkum současného pojetí výuky elementárního čtení a psaní jako jednoho ze stěžejních předmětů primárního vzdělávání. Cílem tohoto výzkumu bylo induktivně vyložit aktuální situaci ve výuce čtení a psaní tak, jak jí rozumějí a prožívají sami učitelé elementaristé. ER -
HAVEL, Jiří. Výuka elementárního čtení a psaní na přechodu k inkluzi. In Jiří Havel. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy jako východisko inkluzivní didaktiky}. 2. rozšířené vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~71-112. ISBN~978-80-210-7150-6.
|