2014
Psychomotorické pohybové aktivity zaměřené na rozvoj sociální oblasti dětí staršího školního věku
BEDŘICHOVÁ, Iva, Michal LUPAČ a Petr VLČEKZákladní údaje
Originální název
Psychomotorické pohybové aktivity zaměřené na rozvoj sociální oblasti dětí staršího školního věku
Autoři
BEDŘICHOVÁ, Iva, Michal LUPAČ a Petr VLČEK
Vydání
Fórum pedagogické kinantropologie, 2014
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 16. 2. 2015 14:59, doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
V originále
Příspěvek vznikl v rámci projektu Studentský vědecký asistent, který byl vyhlášen rektorátem Masarykovy univerzity. Zabývá psychomotorikou, tedy výchovou pohybem u dětí staršího školního věku. Zaměřuje se hlavně na oblast sociálních kompetencí a zkušeností. Úkolem v oblasti sociální je rozvoj sociálního chování člověka pomocí pohybu. Cílem těchto kompetencí je, aby dítě staršího školního věku dokázalo vnímat ostatní lidi, komunikovat s nimi, chápat je, respektovat, pomáhat a zvládat společné činnosti. Výsledkem projektu je představení metodického materiálu, který bude nabízet katalog her, zaměřujících se na rozvoj sociálních oblastí dítěte staršího školního věku.
Česky
Příspěvek vznikl v rámci projektu Studentský vědecký asistent, který byl vyhlášen rektorátem Masarykovy univerzity. Zabývá psychomotorikou, tedy výchovou pohybem u dětí staršího školního věku. Zaměřuje se hlavně na oblast sociálních kompetencí a zkušeností. Úkolem v oblasti sociální je rozvoj sociálního chování člověka pomocí pohybu. Cílem těchto kompetencí je, aby dítě staršího školního věku dokázalo vnímat ostatní lidi, komunikovat s nimi, chápat je, respektovat, pomáhat a zvládat společné činnosti. Výsledkem projektu je představení metodického materiálu, který bude nabízet katalog her, zaměřujících se na rozvoj sociálních oblastí dítěte staršího školního věku.