2014
Avtentičnite materiali ot internet prostranstvoto kato alternativen podhod v komunikativno orientiranoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci
CVETANOVA CVETKOVA, ZornicaZákladní údaje
Originální název
Avtentičnite materiali ot internet prostranstvoto kato alternativen podhod v komunikativno orientiranoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci
Název anglicky
Authentic materials from the Internet as an alternative teaching technique in Communication-Based education
Autoři
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica (100 Bulharsko, garant, domácí)
Vydání
Plovdiv, Paisievi četenija. Ezikoznanije. Naučni trudove, tom 51, kn.1, sb. B, od s. 349-356, 8 s. 2014
Nakladatel
Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“
Další údaje
Jazyk
bulharština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00076998
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
bulharština pro cizince; metody výuky cizích jazyků; komunikativní výuka; vyučovací techniky, komunikační dovednosti; autentická videa; smíšené dovednosti
Klíčová slova anglicky
Bulgarian for foreigners; methods of teaching foreign languages; communicative language teaching; teaching techniques; blended learning; internet; authentic texts; authentic videos; communicative sklills
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2015 08:09, Mgr. Zornica Cvetanova Cvetkova, Ph.D.
V originále
Predmet na nastojaštoto izsledvane sa avtentičnite textove i videozapisi ot internet prostranstvoto, koito mogat da bădat izpolzvani kato efektivna alternativna tehnika v komunikativno orientiranoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci. Predloženijat ot nas model beše priložen v obučenieto po bălgarski ezik za čuždenci v Masarikovija universitet v Bărno.
Anglicky
The object of our research are authentic texts and videos, which could be used as an effective alternative teaching technique as part of a communicative teaching method aiming at improving the communicative skills of students who study Bulgarian as a foreign language. The theory presented in this paper is applied to the study process of Bulgarian language at Masaryk University in Brno.
Návaznosti
MUNI/A/0790/2013, interní kód MU |
|