SEDLÁČKOVÁ, Jitka. Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice. In ESSE 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice
Název česky Rozvoj čtení u neslyšících studentů ve výuce cizího jazyka: přenášení teorie do praxe
Autoři SEDLÁČKOVÁ, Jitka.
Vydání ESSE 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čtenářské dovednosti, čtenářské strategie, neslyšící, výuka a učení se cizímu jazyku, angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky reading skills, reading strategies, deaf, teaching and learing foreign language, English as a foreign language
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D., učo 40134. Změněno: 4. 11. 2014 15:24.
Anotace
The presentation concerns the development of reading skills and strategies of deaf learners in English as their foreign language. It includes the description of a research project concerned with the topic as well as practical examples of reading strategy instruction.
Anotace česky
Prezentace se týká rozvoje čtenářských dovedností a strategií u neslyšících studentů v angličtině jako jejich cizím jazyce. Zahrnuje popis výzkumného projektu týkajícího se daného tématu a také praktické příklady výuky rozvoje čtenářských strategií.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:55