2014
Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice
SEDLÁČKOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice
Název česky
Rozvoj čtení u neslyšících studentů ve výuce cizího jazyka: přenášení teorie do praxe
Autoři
Vydání
ESSE 2014, 2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
čtenářské dovednosti, čtenářské strategie, neslyšící, výuka a učení se cizímu jazyku, angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
reading skills, reading strategies, deaf, teaching and learing foreign language, English as a foreign language
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 4. 11. 2014 15:24, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
V originále
The presentation concerns the development of reading skills and strategies of deaf learners in English as their foreign language. It includes the description of a research project concerned with the topic as well as practical examples of reading strategy instruction.
Česky
Prezentace se týká rozvoje čtenářských dovedností a strategií u neslyšících studentů v angličtině jako jejich cizím jazyce. Zahrnuje popis výzkumného projektu týkajícího se daného tématu a také praktické příklady výuky rozvoje čtenářských strategií.