k 2014

Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice

SEDLÁČKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Reading development of deaf learners in foreign language classroom: putting theory into practice

Název česky

Rozvoj čtení u neslyšících studentů ve výuce cizího jazyka: přenášení teorie do praxe

Vydání

ESSE 2014, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

čtenářské dovednosti, čtenářské strategie, neslyšící, výuka a učení se cizímu jazyku, angličtina jako cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

reading skills, reading strategies, deaf, teaching and learing foreign language, English as a foreign language

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 4. 11. 2014 15:24, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Anotace

V originále

The presentation concerns the development of reading skills and strategies of deaf learners in English as their foreign language. It includes the description of a research project concerned with the topic as well as practical examples of reading strategy instruction.

Česky

Prezentace se týká rozvoje čtenářských dovedností a strategií u neslyšících studentů v angličtině jako jejich cizím jazyce. Zahrnuje popis výzkumného projektu týkajícího se daného tématu a také praktické příklady výuky rozvoje čtenářských strategií.