SEDLÁČKOVÁ, Jitka. Reading in L2: deaf learners of English as a Foreign Language. In EuroSLA 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reading in L2: deaf learners of English as a Foreign Language
Název česky Ctení v cizím jazyce: neslyšící studenti angličtiny jako cizího jazyka
Autoři SEDLÁČKOVÁ, Jitka.
Vydání EuroSLA 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky neslyšící, angličtina jako cizí jazyk, čtenářské strategie, čtení, think aloud
Klíčová slova anglicky deaf, English as a foreign language, reading strategies, reading, think aloud
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D., učo 40134. Změněno: 4. 11. 2014 15:23.
Anotace
The presentation introduces a disertation project, which aims at investigating the reading process of deaf learners when reading in English as their foreign language and describing the effect of explicit reading strategy instruction on the reading process. It includes the detailed description of the research methodology and the research process.
Anotace česky
Prezentace se zabývá představením disertačního projektu, jehož cílem je sledovat proces čtení u neslyšících studentů v angličtině jako cizím jazyce a popsat efekt explicitní výuky čtenářských strategií na tento proces. Prezentace zahrnuje detailní popis výzkumné metodologie a procesu výzkumu.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:48