ZÍTKOVÁ, Jitka. Pojmy čtenářská a literární gramotnost (kompetence) v kontextu výuky na základní škole. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 2014, 5 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojmy čtenářská a literární gramotnost (kompetence) v kontextu výuky na základní škole
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka.
Vydání Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 5 s. 2014.
Další údaje
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čtenářská gramotnost, literární gramotnost, literární kompetence, literární výchova
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 10. 3. 2015 11:48.
Anotace
Příspěvek obsahuje vymezení v názvu textu uvedených pojmů a jejich vztahů z pohledu výuky literatury. Jde o teoretické pojednání, ale s významnými přesahy do školní praxe.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MUNázev: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Akronym: EDUCOLAND)
Investor: Jihomoravský kraj, Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 04:19