EN

Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí

MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí
Název anglicky Czech ddaptation of TPUS questionnaire (teachers power bases)
Autoři MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí).
Vydání Pedagogická diagnostika a evaluace 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00074062
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učitel; interakce se třídou; báze moci učitele; převod dotazníku; TPUS
Klíčová slova anglicky Teacher interaction with the class; the teacher power bases; questionnaire adaptation; TPUS (Teacher Power Use Scale)
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 7. 11. 2014 11:13.
Anotace
Příspěvek představuje zkušenosti s převodem dotazníku TPUS (Teacher Power Use Scale) do českého kulturního prostředí. V příspěvku je představena výsledná verze dotazníku mapující používané báze moci učitele v interakci se školní třídou a psychometrické parametry české verze nástroje a zkušenosti s její pilotáží i využitím v projektu GAČR 13-24456S Moc ve školních třídách studentů učitelství.
Anotace anglicky
The paper presents experience with the adaptation of the questionnaire TPUS (Teacher Power Use Scale) in the Czech cultural environment. In the paper we present the final version of the adapted questionnaire used for mapping the base can interact with the teacher in a classroom and psychometric parameters Czech version of the tool and experience with piloting and its use in the project GA 13-24456S Power in the classroom teaching students.
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaVNázev: Moc ve školních třídách studentů učitelství
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 3. 2019 03:35

Další aplikace