2014
Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art.
KESNER, LadislavZákladní údaje
Originální název
Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art.
Autoři
KESNER, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Journal of Art Historiography, University of Birmingham, 2014, 2042-4752
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00077189
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
Warburg Arnheim; percepce; psychologie umění
Klíčová slova anglicky
Warburg Arnheim; perception; psychology art
Štítky
Změněno: 20. 10. 2016 14:26, doc. Mgr. Pavel Suchánek, Ph.D.
Anotace
V originále
The article points to possible ways of bridging the gap between the kind of visual cultural and social psychology pursued by Warburg and the perceptual psychology that concerned Arnheim.