J 2014

Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art.

KESNER, Ladislav

Základní údaje

Originální název

Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art.

Autoři

KESNER, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal of Art Historiography, University of Birmingham, 2014, 2042-4752

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/14:00077189

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

Warburg Arnheim; percepce; psychologie umění

Klíčová slova anglicky

Warburg Arnheim; perception; psychology art

Štítky

Změněno: 20. 10. 2016 14:26, doc. Mgr. Pavel Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

The article points to possible ways of bridging the gap between the kind of visual cultural and social psychology pursued by Warburg and the perceptual psychology that concerned Arnheim.