KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Learning Conditions in an Inclusive Classroom. In 5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Learning Conditions in an Inclusive Classroom
Název česky Podmínky k učení v inkluzivní třídě
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání 5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluze; rozmanitost žáků; inkluzivní třída; podmínky inkluze;učební a vyučovací strategie;systém podpory inkluze
Klíčová slova anglicky inclusion; diversity of pupils; inclusive classroom; conditions of inclusion; learning and teaching strategies; system of inclusion support
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 2. 2015 18:03.
Anotace
I introduced the participants with the System supporting inclusion in primary education and with the research findings focused on the learning conditions in inclusive classroom.
Anotace česky
Účastníkům jsem představila výsledek výzkumu Systém podporující inkluzi v primárním vzdělávání a výzkumné výsledky zaměřené na podmínky učení v inkluzivní třídě.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:11