k 2014

Learning Conditions in an Inclusive Classroom

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Learning Conditions in an Inclusive Classroom

Název česky

Podmínky k učení v inkluzivní třídě

Vydání

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

inkluze; rozmanitost žáků; inkluzivní třída; podmínky inkluze;učební a vyučovací strategie;systém podpory inkluze

Klíčová slova anglicky

inclusion; diversity of pupils; inclusive classroom; conditions of inclusion; learning and teaching strategies; system of inclusion support

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 2. 2015 18:03, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

I introduced the participants with the System supporting inclusion in primary education and with the research findings focused on the learning conditions in inclusive classroom.

Česky

Účastníkům jsem představila výsledek výzkumu Systém podporující inkluzi v primárním vzdělávání a výzkumné výsledky zaměřené na podmínky učení v inkluzivní třídě.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání