Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1209689, author = {Majerčíková, Jana and Syslová, Zora}, address = {Brno}, booktitle = {Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.}, edition = {První}, editor = {Syslová Zora, Rodová Veronika}, keywords = {Pre-school teacher; teacher self-efficacy; cooperation with parents.}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7370-8}, pages = {124-135}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1209689 AU - Majerčíková, Jana - Syslová, Zora PY - 2014 TI - Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021073708 KW - Pre-school teacher KW - teacher self-efficacy KW - cooperation with parents. N2 - Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly. ER -
MAJERČÍKOVÁ, Jana a Zora SYSLOVÁ. Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách. In Syslová Zora, Rodová Veronika. \textit{Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.}. První. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~124-135. ISBN~978-80-210-7370-8.
|