MAJERČÍKOVÁ, Jana a Zora SYSLOVÁ. Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči v českých a slovenských mateřských školách. In Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči v českých a slovenských mateřských školách
Název anglicky Teacher Self-efficacy for Collaboration with Parents in the Czech and Slovak Nurseries
Autoři MAJERČÍKOVÁ, Jana a Zora SYSLOVÁ.
Vydání Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učitel mateřské školy; profesní zdatnost (self-efficacy) učitele; spolupráce s rodiči.
Klíčová slova anglicky Pre-school teacher; teacher self-efficacy; cooperation with parents.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 16. 3. 2015 11:55.
Anotace
Prezentace se týkala profesní zdatnosti (self-efficacy) učitele pro spolupráci s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.
Anotace anglicky
Presentations related to self-efficacy teachers to work with parents. In 2014, research was an investigation that was focused on identifying the self-efficacy cooperate with parents with teachers Czech kindergartens. Utilization was present at the Slovak questionnaire swell (Majerčíková, Gavora, 2013). The survey in the Czech Republic and Slovakia comparison of data shows that teachers Czech and Slovak kindergartens have a strong conviction about their capabilities for this activity. There were among them achieve noticeable differences.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:26