2014
Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁZákladní údaje
Originální název
Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Název česky
Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Název anglicky
Model of influence customer satisfaction on company performance
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Maria KRÁLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Trendy v podnikání, Plzeň, ZČU v Plzni, 2014, 1805-0603
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/14:00077346
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
spokojenost zákazníka; kvalita produktu; výkonnost podniku
Klíčová slova anglicky
customer satisfaction; product quality; company performance
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2015 11:13, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá vztahem spokojenosti zákazníka a výkonností podniku. Výzkum, na kterém je článek postaven, je zaměřen na ty faktory spokojenosti zákazníka, které management podniku může ovlivnit (ať už přímo nebo nepřímo). Cílem článku je najít faktory spokojenosti zákazníka, které mají vliv na výkonnost podniku. Dílčím cílem článku je dát tyto faktory do souvislosti s výkonností tak, aby manažeři podniku mohli cíleným ovlivňováním těchto faktorů ovlivňovat spokojenost svých zákazníků a následně výkonnost svého podniku.
Anglicky
The article’s objective is to determine the influence of customer satisfaction with a product on business performance comparing among other the product with its competition. Such factors were searched and found within the research, that influence the customers’ satisfaction and the business performance at the same time. A model was constructed explaining the influence of these specific factors on business performance. The business managers can improve their management tools based on these factors, which may result in greater business performance.
Návaznosti
MUNI/A/0799/2013, interní kód MU |
|