Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1209981, author = {Vlčková, Kateřina and Bradová, Jarmila}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-2}, keywords = {learning strategies; achievement; efficacy of learning strategies; measurement problems}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření?}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/899/1019}, volume = {19}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1209981 AU - Vlčková, Kateřina - Bradová, Jarmila PY - 2014 TI - Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření? JF - Studia paedagogica VL - 19 IS - 3 SP - 9-28 EP - 9-28 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - learning strategies KW - achievement KW - efficacy of learning strategies KW - measurement problems UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/899/1019 L2 - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/899/1019 N2 - Strategie učení jsou v praxi a teorii automaticky považovány za efektivní pro proces učení se a jeho výsledky, nicméně výzkumná zjištění toto očekávání dokládají jen v omezené míře. Tato metodologicko-teoretická studie diskutuje o konceptualizaci strategií učení a metodách jejich měření ve vazbě ke zjišťovaným vzdělávacím výsledkům. V diskusi a závěru jsou navržena doporučení, která by mohla umožnit zjišťování silnějšího vztahu strategií učení a vzdělávacích výsledků. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina a Jarmila BRADOVÁ. Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření? \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2014, roč.~19, č.~3, s.~9-28. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-2.
|