LAZAROVÁ, Zuzana. PROFESSIONAL SELF-CONCEPT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER. In Matošková Petra (Ed.). Fórum pedagogické kinantropologie: sborník abstraktů, textů a prezentací ze semináře „Fórum pedagogické kinantropologie“ pořádaného ve dnech 24.–26. 9. 2014. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014, s. 28-32. ISBN 978-80-87647-19-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1210488, author = {Lazarová, Zuzana}, address = {Praha}, booktitle = {Fórum pedagogické kinantropologie: sborník abstraktů, textů a prezentací ze semináře „Fórum pedagogické kinantropologie“ pořádaného ve dnech 24.–26. 9. 2014.}, editor = {Matošková Petra (Ed.)}, keywords = {Physical education teacher; self-concept; specifics of teaching}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {eng}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87647-19-6}, pages = {28-32}, publisher = {Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu}, title = {PROFESSIONAL SELF-CONCEPT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1210488 AU - Lazarová, Zuzana PY - 2014 TI - PROFESSIONAL SELF-CONCEPT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER PB - Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu CY - Praha SN - 9788087647196 KW - Physical education teacher KW - self-concept KW - specifics of teaching N2 - The aim of this paper is to present partial results of quantitative research focused on the specifics of the teaching of physical education with special regard to the self-concept of teachers of physical education. The results confirm the satisfaction of physical education teachers with the profession and provide specifics of profession that physical education teachers perceive. ER -
LAZAROVÁ, Zuzana. PROFESSIONAL SELF-CONCEPT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER. In Matošková Petra (Ed.). \textit{Fórum pedagogické kinantropologie: sborník abstraktů, textů a prezentací ze semináře „Fórum pedagogické kinantropologie“ pořádaného ve dnech 24.–26. 9. 2014.}. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014, s.~28-32. ISBN~978-80-87647-19-6.
|