VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí
Název česky Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí
Název anglicky Inclusion in an interdisciplinary perspective - methodological approach
Autoři VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00077619
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výzkum v sociálních vědách; dotazník; kvalitativní analýza dat; kvantitativní analýza dat; statistika
Klíčová slova anglicky research in special education; research in the social sciences; questionnaire; interview; data analysis; statistics
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:08.
Anotace
Workshop metodologie ve speciální pedagogice pro studenty DSP Speciální pedagogika. Prezentace vlastních výzkumů a kritika.
Anotace anglicky
Workshop of methodology in special education for Ph.D. students of Special Education. Presentation of their own research and positive criticism.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 23:50