W 2014

Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí

VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA

Základní údaje

Originální název

Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí

Název česky

Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí

Název anglicky

Inclusion in an interdisciplinary perspective - methodological approach

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00077619

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výzkum v sociálních vědách; dotazník; kvalitativní analýza dat; kvantitativní analýza dat; statistika

Klíčová slova anglicky

research in special education; research in the social sciences; questionnaire; interview; data analysis; statistics
Změněno: 25. 3. 2015 17:08, PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop metodologie ve speciální pedagogice pro studenty DSP Speciální pedagogika. Prezentace vlastních výzkumů a kritika.

Anglicky

Workshop of methodology in special education for Ph.D. students of Special Education. Presentation of their own research and positive criticism.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty