VRUBEL, Martin and Karel PANČOCHA. Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí (Inclusion in an interdisciplinary perspective - methodological approach). 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí
Name in Czech Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí
Name (in English) Inclusion in an interdisciplinary perspective - methodological approach
Authors VRUBEL, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Karel PANČOCHA (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 2014.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/14:00077619
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) výzkum v sociálních vědách; dotazník; kvalitativní analýza dat; kvantitativní analýza dat; statistika
Keywords in English research in special education; research in the social sciences; questionnaire; interview; data analysis; statistics
Changed by Changed by: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Changed: 25/3/2015 17:08.
Abstract
Workshop metodologie ve speciální pedagogice pro studenty DSP Speciální pedagogika. Prezentace vlastních výzkumů a kritika.
Abstract (in English)
Workshop of methodology in special education for Ph.D. students of Special Education. Presentation of their own research and positive criticism.
Links
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUName: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masaryk University, INTERDISCIPLINARY - Interdisciplinary research projects
PrintDisplayed: 27/4/2024 19:18