2014
Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy
HODIS, Zdeněk a Jiří HRBÁČEKZákladní údaje
Originální název
Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy
Název anglicky
CAD in the field of teaching for secondary schools
Autoři
HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2014, od s. 39-42, 4 s. 2014
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00077643
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7435-384-0
ISSN
Klíčová slova anglicky
CAD; engineering; secondary school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 11:58, Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
V originále
Článek obsahuje výstupy z teoretické vědecké studie z oblasti CAD a vzdělávání pro SŠ. Příspěvek pojednává o výuce konstruování a CAD na MU – PedF Brno. Využití CAD při tvorbě technického výkresu sebou nese požadavek na zvládnutí základů technického kreslení a základních příkazů práce s programem. V příspěvku jsou prezentovány postoje studentů k předmětu počítačová podpora konstruování.
Anglicky
The article includes the theoretical output of scientific studies in CAD. The contribution discusses the teaching of design and CAD for MU - Faculty of Education Brno. The use of CAD in the creation of a technical drawing entails the need to master the basics of technical drawing and basic commands to work with the program. The contribution presents students' attitudes to the computer aided design.