D 2014

Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy

HODIS, Zdeněk a Jiří HRBÁČEK

Základní údaje

Originální název

Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy

Název anglicky

CAD in the field of teaching for secondary schools

Autoři

HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2014, od s. 39-42, 4 s. 2014

Nakladatel

Gaudeamus

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00077643

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7435-384-0

ISSN

Klíčová slova anglicky

CAD; engineering; secondary school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 11:58, Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek obsahuje výstupy z teoretické vědecké studie z oblasti CAD a vzdělávání pro SŠ. Příspěvek pojednává o výuce konstruování a CAD na MU – PedF Brno. Využití CAD při tvorbě technického výkresu sebou nese požadavek na zvládnutí základů technického kreslení a základních příkazů práce s programem. V příspěvku jsou prezentovány postoje studentů k předmětu počítačová podpora konstruování.

Anglicky

The article includes the theoretical output of scientific studies in CAD. The contribution discusses the teaching of design and CAD for MU - Faculty of Education Brno. The use of CAD in the creation of a technical drawing entails the need to master the basics of technical drawing and basic commands to work with the program. The contribution presents students' attitudes to the computer aided design.