D 2014

Service Oriented Marketing Mix and Its usage

WALLETZKÝ, Leonard

Základní údaje

Originální název

Service Oriented Marketing Mix and Its usage

Název česky

Servisně orientovaný marketingový mix a jeho použití

Autoři

WALLETZKÝ, Leonard (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Spain, ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION, od s. 3855-3864, 10 s. 2014

Nakladatel

IATED

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14330/14:00082184

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-84-617-2484-0

ISSN

UT WoS

000367082903134

Klíčová slova anglicky

Service Science; Marketing mix; Marketing

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2016 04:42, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

Marketing mix is one of the most known tools for creating marketing strategy of any kind of organization. The very rapid influence of the information technologies as well as an accent to the customer's point of view leaded into finding new methods of the marketing mix. The aim of this article is to summarize previous attitudes and describe the development of the new one attitude. In the second part it will be shown how practically this new attitude can help the organization and the advantages of it with the comparison of the old ones will be presented.