2014
Service Oriented Marketing Mix and Its usage
WALLETZKÝ, LeonardZákladní údaje
Originální název
Service Oriented Marketing Mix and Its usage
Název česky
Servisně orientovaný marketingový mix a jeho použití
Autoři
WALLETZKÝ, Leonard (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Spain, ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION, od s. 3855-3864, 10 s. 2014
Nakladatel
IATED
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/14:00082184
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-84-617-2484-0
ISSN
UT WoS
000367082903134
Klíčová slova anglicky
Service Science; Marketing mix; Marketing
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2016 04:42, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.
Anotace
V originále
Marketing mix is one of the most known tools for creating marketing strategy of any kind of organization. The very rapid influence of the information technologies as well as an accent to the customer's point of view leaded into finding new methods of the marketing mix. The aim of this article is to summarize previous attitudes and describe the development of the new one attitude. In the second part it will be shown how practically this new attitude can help the organization and the advantages of it with the comparison of the old ones will be presented.