Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1212630, author = {Sládek, Petr and Pecina, Pavel and Viková, Lucie and Šibor, Jiří}, address = {Dubnica nad Váhom}, booktitle = {SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE}, edition = {1.}, editor = {D. Lajčin, R. Hrmo}, keywords = {accreditation; Teacher Training; Practical Training; Vocational Subjects; Evaluation}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Dubnica nad Váhom}, isbn = {978-80-89732-15-9}, pages = {410-431}, publisher = {Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom}, title = {AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1212630 AU - Sládek, Petr - Pecina, Pavel - Viková, Lucie - Šibor, Jiří PY - 2014 TI - AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY PB - Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom CY - Dubnica nad Váhom SN - 9788089732159 KW - accreditation KW - Teacher Training KW - Practical Training KW - Vocational Subjects KW - Evaluation N2 - Jedním z klíčových bodů pro prodlouženou akreditaci studijního programu je jeho sebehodnocení na úrovni fakulty.Příspěvek prezentuje výsledky sebehodnocení bakalářského studia Učitelství praktického vyučování a navazujícího magisterského studia Učitelství odborných předmětů studijních programů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. ER -
SLÁDEK, Petr, Pavel PECINA, Lucie VIKOVÁ a Jiří ŠIBOR. AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY. In D. Lajčin, R. Hrmo. \textit{SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE}. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, s.~410-431. ISBN~978-80-89732-15-9.
|