2014
Learning Tasks in Science Instruction and Textbooks in the Czech Republic: A Comparative Review of Research Methods
ČEŠKOVÁ, Tereza a Veronika LOKAJÍČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Learning Tasks in Science Instruction and Textbooks in the Czech Republic: A Comparative Review of Research Methods
Název česky
Učební úlohy ve výuce a v učebnicích přírodovědných předmětů v České republice: Komparativní přehled výzkumných metod
Autoři
ČEŠKOVÁ, Tereza a Veronika LOKAJÍČKOVÁ
Vydání
ECER 2014, 2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Učební úlohy, výuka, učebnice, komparativní přehled, metody výzkumu
Klíčová slova anglicky
Learning tasks, instruction, texbooks, comparative review, research methods
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 12. 12. 2014 13:18, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
V originále
The aim of our paper was to review the research methods used in research on learning tasks in primary and lower secondary Science instruction realized in the Czech Republic during last 25 years to present and to summarize selected results. In order to find relevant studies for our review, we searched the ANL database of the National Library of the Czech Republic. The 23 relevant studies were reviewed comparatively. We analysed research methods and selected results from the perspective of the cognitive level of tasks and questions.
Česky
Cílem našeho posteru bylo vytvořit přehled metod použitých během posledních 25 let při výzkumu učebních úloh ve výuce přírodovědných předmětů na českých ZŠ. Relevantní studie byly vyhledány v databázi ANL. 23 relevantních studií bylo komparativně nahlédnuto z hlediska užitých metod zkoumání a vybraných výsledků týkajících se kognitivní úrovně otázek a úloh.