M 2014

Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky

JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁ

Základní údaje

Originální název

Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky

Název anglicky

School education: context, participants, curriculum, processes, results

Vydání

2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

školní vzdělávání; kurikulum; disertační práce

Klíčová slova anglicky

school education; curriculum; PhD thesis
Změněno: 2. 3. 2015 15:31, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Konference nabídla prostor studentům doktorského studijního programu Pedagogika k prezentaci a diskusi svých disertačních výzkumů. Prezentujícími byli vybraní studenti zapojení do projektu MUNI/A/0813/2013 Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (KUME 2014) a MUNI/A/0908/2013 Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2014).

Anglicky

The conference enabled PhD students of the study programme Pedagogy to present and discuss their dissertation research. The presenters were selected students participating in projects MUNI/A/0813/2013 Curriculum of the primary and lower secondary school: methodological approaches and empirical findings KUME 2014) and MUNI/A/0908/2013 School education: context, participants, processes, results (SKOLA 2014).

Návaznosti

MUNI/B/0931/2013, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference