2014
Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky
JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁZákladní údaje
Originální název
Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky
Název anglicky
School education: context, participants, curriculum, processes, results
Autoři
Vydání
2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
školní vzdělávání; kurikulum; disertační práce
Klíčová slova anglicky
school education; curriculum; PhD thesis
Změněno: 2. 3. 2015 15:31, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
Konference nabídla prostor studentům doktorského studijního programu Pedagogika k prezentaci a diskusi svých disertačních výzkumů. Prezentujícími byli vybraní studenti zapojení do projektu MUNI/A/0813/2013 Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (KUME 2014) a MUNI/A/0908/2013 Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2014).
Anglicky
The conference enabled PhD students of the study programme Pedagogy to present and discuss their dissertation research. The presenters were selected students participating in projects MUNI/A/0813/2013 Curriculum of the primary and lower secondary school: methodological approaches and empirical findings KUME 2014) and MUNI/A/0908/2013 School education: context, participants, processes, results (SKOLA 2014).
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|