2015
Raising awareness of dyslexia
HANUŠOVÁ, Světlana a Naděžda VOJTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Raising awareness of dyslexia
Název česky
Zvyšování povědomí o dyslexii
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana a Naděžda VOJTKOVÁ
Vydání
IATEFL voices, Canterbury, Kent, The International Association of Teachers of English as a Foreign Language, 2015, 1814-3830
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dyslexie; výuka anglického jazyka; poruchy učení; čtení a psaní
Klíčová slova anglicky
dyslexia; teaching English as a foreign language;specific learning differences; reading and writing
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 17. 3. 2016 11:44, Mgr. Naděžda Vojtková
V originále
In the past, the specific learning difficulties of these learners often led to the students’ exemption from foreign language instruction. In the era of globalization and European integration the knowledge of foreign languages becomes increasingly important. The paper deals with the outcomes of DysTEFL project funded by EU whose main aim was to ensure that dyslexic learners successfully acquire necessary levels of foreign language competence.
Česky
Specifické poruchy učení vedly k minulosti k osvobození žáků od výuky cizích jazyků. V éře globalizace a evropské integrace toto již není představitelné. Příspěvek se zabývá výsledky projektu DysTEFL, který byl podpořen EU a jehož cílem bylo zajistit úspěšné osvojení angličtiny dyslektickými žáky.
Návaznosti
518466-LLP-1-2011-1-PL-COMENIU, interní kód MU |
|