2014
UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ
JAŠÍČEK, VojtěchZákladní údaje
Originální název
UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ
Název česky
UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ
Název anglicky
TEACHING TOOL FOR EDUCATION ENGINEERING DRAWING
Autoři
JAŠÍČEK, Vojtěch
odborný garant práce.
odborný garant práce.
Vydání
1. vyd. Plzeň, Olympiáda techniky Plzeň 2014, od s. 79-83, 5 s. 2014
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-261-0372-1
Klíčová slova česky
technické kreslení; výuka; základní škola
Klíčová slova anglicky
ENGINEERING DRAWING; education; basic school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2015 08:49, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Tato práce je zaměřena na návrh a vytvoření učební pomůcky, která by měla být nápomocna při výuce technického kreslení žáku druhého stupně základní školy. Touto pomůckou je tzv. promítací kout, jehož účelem je nácvik pravoúhlého promítání, což je jedna z nepoužívanějších projekcí v technické grafice vůbec. Využívá se nejen ve strojírenství, ale stavebnictví, elektrotechnice a jiných oborech lidské činnosti. Výrobek je tedy klíčovým aspektem pro demonstraci této problematiky a jeho zařazení do vyučování by mělo podle mého názoru mít vždy pozitivní výsledek.
Anglicky
This work focuses on the design and creation of teaching aids, which should assist in teaching technical drawing pupils of primary school. This tool is called the projection area, the purpose of which is to practice a rectangular projection, which is one of the most commonly used projections in technical graphics at all. It is used not only in engineering, but construction, electrical engineering and other fields of human activity. This subject is therefore a crucial aspect for a demonstration of this issue and its inclusion in teaching should in my opinion always positive.